reklama

Sme ako ovce

Som ovca, kráčajúca vychodeným chodníkom, opojená svojou vlastnou pohodlnosťou, omámená „sladkým“ bliakaním ostatných oviec, ktoré smerujú do náruče pastiera Uja Systému. Spievam si a počúvam Jeho (Uja Systému) piesne, hrané na každom rohu a spievaných v zmysluplných a duchaplných videoklipoch, oslavujúc nesmrteľnú lásku bez podmienok, typu: „3 roky to bola láska, další rok som už nebola šťastná“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Som ovca, kráčajúca vychodeným chodníkom, opojená svojou vlastnou pohodlnosťou, omámená „sladkým“ bliakaním ostatných oviec, ktoré smerujú do náruče pastiera Uja Systému.

Spievam si a počúvam Jeho (Uja Systému) piesne, hrané na každom rohu a spievaných v zmysluplných a duchaplných videoklipoch, oslavujúc nesmrteľnú lásku bez podmienok, typu: „3 roky to bola láska, další rok som už nebola šťastná“.

Sledujem Jeho dôležité správy o 19:30, veď chcem mať predsa prehľad o situácii vo svojej krajine a vo svete. Každý vzdelaný i nevzdelaný človek to robí. Určite sú to dôležité a neskreslené informácie, prezentované „bezmienkotvorným“ spôsobom, ktoré mi pomôžu v mojom osobnom rozvoji a zabezpečia mi budovanie radosti a harmónie v mojom rodinnom a partnerskom živote.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všímam si Jeho každú reklamu na bliboardoch a v médiách, aby som kráčal s dobou, aby som pochopil, že na to aby som bol šťastný a slobodný, potrebujem si kúpiť ďalšiu vec, ktorá mi ponúkne nikdy nekončiaci a stále stupňujúci pocit naplnenia. Pre istotu si to ešte celé poistím, veď čo ak by som náhodou zomrel?

Samozrejme že pracujem v Jeho nadnárodnej korporácii, kde mám zabezpečený kariérny rast. Svojou službou Jemu, získam dôležité postavenie a finančnú istotu, ktorá ma prostredníctvom inšpirácie z médií teleportuje do sveta hypotéky. Veď každý má predsa hypotéku. Lichvári, teda bankové subjekty, milujú zamestnaných pracovníkov veľkých korporácií, a preto nám ponúknu pôžičku na bývanie, iba s 3,7%ným úrokom, iba na 30 rokov. Nie, pozor! Oni nám poskytnú pôžičku na všetko: bývanie, auto, nákupy, dovolenky, zábavu, vianočné darčeky a Ním vytvorený život. A my im, a Jemu, za to oddane slúžime a s láskou prechovávame voči Nemu poslušnosť. Áno, som poslušný, a dostanem vyšší príjem a vyššiu sumu požičaných skutočných peňazí, ktoré sú predsa kryté zlatom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kráčam ďalej v stáde a cítim sa dôležito.

A keďže môj Pastier (Ujo Systém) mňa, Svoju ovečku, nesmierne miluje, už od malička dbá na moje zdravie. Zaočkuje ma. Pichne mi vakcínu proti tak rozšírenému tetanu a pre istotu aj proti detskej obrne a záškrtu, a to už v v prvých mesiacoch môjho života. Pre istotu dá novorodencovi dospelácku dávku a tiež, pre istotu dá do vakcíny neškodný hliník a iné ťažké kovy, aby sa vakcína poriadne zakonzervovala aspoň na 30 rokov v tele. Ak sa neprejavia vedľajšie účinky do 20 dní, vakcína je bezpečná.

A v neposlednom rade ma môj Milovaný kŕmi kvalitnou potravou. Pšenica, z ktorej sa pečie chlieb, je pestovaná prirodzeným spôsobom bez herbecídov, pesticídov a umelých hnojív. Mlieko, vajcia a mäso pochádza od zvierat, ktoré sa pásli na slnečných horských pastvinách, a mali neobmedzený výbeh.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nezabúdam na dôchodok. Určite mi dajú veľkú sumu. Po 65 rokoch života si budem v plnom zdraví užívať vysnívaný oddych a budem mať čas, zdravie a energiu prežívať dobrodružstvo, ktoré som chcel prežiť keď som mal 18. Ale vtedy som nemohol, musel som si predsa zabezpečiť budúcnosť.

No a potom si to všetko poistím. Eurom. Euro a celá eurozóna majú dlhodobú perspektívu. Van Rumpoy, Barrosso a Merkelová robia všetko preto, aby 1 minus 2 sa rovnali plus jedna. Podarí sa im to - prekročia človekom vytvorené zákony matematiky. Euro je kryté dolárom. A dolár je krytý zlatom. Alebo aspoň pozlátkom... Som hrdý občan eurozóny. A dúfam že raz vzniknú Spojené štáty Európske a moja krajina sa rozplynie v nekonečnom záujme lídrov vyvolených Ním, Pastierom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...Som ovca. A vidím okolo seba ostatné ovce. Ideme rovnakým smerom. Počúvame pískanie Pastierovej píšťalky.

...Vidím čiernu ovcu. Ide druhou cestou, nevychodenou. Plnej tŕňov a prekážok. Každé prekonanie prekážky ju robí silnejšou. Je šťastná, prežíva dobrodružstvo. Jej zmyslom života je žiť ,milovať a tvoriť ďalší život. Nemá Pastiera, ktorý jej píska do rytmu. Teda, má Pastiera, áno, ale jej Pastier sa objavil vtedy, keď sa rozhodla vystúpiť zo stáda. Jej Pastier je v nej, nie mimo nej. Jej šťastie, cieľ a život je v nej, nie mimo nej.

Chcem aj ja vystúpiť zo stáda. Ale počujem neznesiteľné bliakanie. A úder palicou od svojho pastiera. . .

Miroslav Horváth

Miroslav Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je iba jedna cesta, a tú máme pred očami :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu